Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

....

Av anne - 12 augusti 2013 16:28

Torsdag eftermiddag åkte jag,barnen,pappan,farbror och kusin till mitt favoritställe här på jorden....Ven. Haft bra dagar,men vädret kunde varit bättre. Fredagen var helt ok så kidsen kunde bada.

Lördagskvällen var vi på Hamnkrogen och matälskare som jag är åt lokalskjuten and. Sååå underbart gott! Rekomenderas!

Man känner att hösten är på g nu. Blåsigt, grått,kallt:( Var en hel del jag  hade tänkt göra i sommar, som inte blivit av. Så nu får man vänta till nästa år ist........Vi har suttit inne hela dagen idag.......men skönt med bara slapp. Får bli nya tag imorrn ist!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anne - 8 augusti 2013 21:45

Sitter på mitt favoritställe här på jorden med ett glas rött.....Hven...:) återkommer när jag är hemma igen om några dagar... ...

Av anne - 5 augusti 2013 11:08

Igår fyllde då pappan år. Det "firades" hos farmor med tacos och dessert och paket. Framåt kvällen körde jag och fyra till,till Vilshult och medverkade i skallgången på försvunna Sara. Jag trampade i lera upp till knävecken, men lätt värt det. Flicka...

Av anne - 3 augusti 2013 19:10

Måndag morgon packade vi in oss i bilen och begav oss mot Gbg/Lödöse. Gick kanon och behövde enbart ett stopp på vägen för lite fika. Väl framme så var det att bara in med sakerna ,ge lillfis mat och sen in till Slottsskogen i Gbg. Gick en jäääkla ru...

Av anne - 28 juli 2013 19:16

Varit totalt utslagen idag, men ooh va kul jag hade igår. Men kunde likagärna fortsatt festen hemma. Nere på HR var ölen slut, skandal!! Inte orkat packa mer idag, tar resten imorrnbitti sen bär det av till Gbg, wohooo ...

Av anne - 27 juli 2013 09:24

Hade en varm härlig dag igår på Skånes djurpark med barnen plus tant S med familj.... Solen gassade, och hemresan var inte särskilt behaglig då ac: n är paj:/ Idag blir ännu en bra dag. Barnen åker till mommo, och efter det säger jag SKÅL. Gott att d...

Ovido - Quiz & Flashcards