Alla inlägg under december 2010

Av anne - 28 december 2010 19:45

Idag har jag fått vara med om något helt fantastiskt!!

Tack så JÄTTEmycket,att jag fick följa med.........och vara med om något så vackert,som att se ett nytt liv komma till vörlden:) Få se det från ett annat håll,ist för att det är en själv som ligger där och har ajaj. Det gick FORT,men sååå spännande. Tack igen!



Nu framemot kvällen,mår jag illa som en gris. Ska blaska av mig lite......och sen får jag nog ta och lägga mig en stund.

:(

Av anne - 27 december 2010 11:02

Beslutet taget.............och det känns fruktansvärt:( Nästa vecka blir det...........Det nya året som skulle bli bra,och så får jag starta det på detta jävla viset. Fan fan fan.

Varför i helvete ska livet vara så satans tufft för???

Av anne - 25 december 2010 19:32

Jag ska ta det svåraste beslutet jag någonsin tagit:(



Jag måste prata med någon mer..........snälla.........någon......

Av anne - 18 december 2010 13:50

GHAAAAAAAAAAAAAAAA*frustrationsskrik* Vad är det med en del folk?Jag vill skrika,kommentera,göra mig hörd. Men kan tyvärr ej. Blä på er!!*arrrg*


Skulle till Eko idag med kidsen och pappan.........men bilen la av,hoho. Inga julklappar idag int.Får sitta hemma,och göra pizza........och svära över snöhelvetet ist.Om bara ingredienserna till pizzan kommer snart. Men ingen brådska iofs,jag har ätit mig mätt på godis ist. Jag kan trycka i mig skit med gott samvete....av nån jävla anledning går jag ner i vikt hela tiden ändå......Vägde  mig hos J igår igen,och har gått ner ÄNNU mer. Är ju jättebra......men fattar inte hur jag kan göra det. Har väl nån sjukdom som äter upp mig innifrån....för äter,det gör jag.Rör mig?Det gör jag icke,latskit!Är väl 20 års rökande som sätter sina spår.har väl fått cancer. Nej,ska inte tänka så.....men jag är lite smått hypokondrisk så jag har  ju haft de flesta sjukdomar,inbillar jag mig. Synd bara att viktnedgången ej syns så mycket på mig....men det märks på kläderna. Byxor som jag knappt fick på mig innan hänger nu som värsta hip hop tjosan i asen.Fått köpa nya skärp,i mindre storlek,för att kunna hålla byssorna uppe. Även på ett av de nya skärpen fick jag trycka ut ett nytt hål på imorse....


Nehe,ställa mig i köksfönstret nu som ett fån och glo efter "tomten" som ska komma med jäst till min pizzadeg.

 Tjo!


Av anne - 15 december 2010 14:39

Har total bloggtorka..........visst händer det saker,heeela tiden,som vanligt.Både positiva,och negativa..........men inget jag behöver skriva här......Orkar inte heller för den delen.

Återkommer!!!!

Av anne - 9 december 2010 17:36

Barnen är på kalas hos farmor. Så jag har passat på att grilla mig själv lite,ätit lite yoghurt och hallon,och nu får jag ta och plocka lite här hemma.......Städa undan lite skräp,byta i sängen,sen in i duschen........sen kke det blir lite mys;)

Såååå skönt,att få  vara ensam en stund. Har varit sjukt jobbigt idag,vet ej riktigt vad dt är med Miranda. Men trotset blir värre......Så  jag har vart så trött i huvud och öron. Så gött med lite vila.


Nehe,inget långt inlägg idag inte. Får ta tag i det jag ska innan huset invaderas igen av kids och annat!!

 TJO!

Av anne - 4 december 2010 10:05

Minnea har inte vart sig själv på några dagar......Visst hon är ju förkyld,så det är väl därför. Men massa skrikande och pipande och inget man gör blir rätt. Så idag åker hon till sin mommo så jag får vila skallen lite.

Ikväll drar jag på "hemligt mysuppdrag",hahaha. Nej jag drar,och äter gooodis.

Telen har jag stängt av över hela helgen..........är så osocial så det skvätter om det.Har ingen ork,lust för nånting...........mer än att få en rätsida,på det som händer just nu.

Älskar min familj,över allt annat............och det är den jag ska fokusera på.

Nej nu ska man grejja med tvätten............och plocka undan lite "skräp".

Trevlig helg alla där ute...det ska jag ha!


   Family comes first.........  

Av anne - 3 december 2010 13:09

Lämnat in bilfan idag igen.......nu ska dom koppla in tjosan så jag får motor/kupe värmare.Har satt upp vår räliga plastagran oxå redan idag,haha.Är väl likabra att upp me skiten....så har man det gjort. Jävla jul!! Inget för mig........Men får ha lite sånt krafs för kidsens skull iaf. Julafton närmar sig.......Jag och barnen ska sitta hemma. Men jag får fixa lite mysstämmning den dagen iaf.........som sagt,för kidsens skull. Annars skiter jag mest i vilket. Pappa J kommer väl och äter frukost med oss iaf......blir den enda vi träffar,ja och tomten me kke;)

Miranda åker till sin pappa idag......jag är KKE helt barnledig imorgon. Får se vad man ska hitta på. Ut och röjja??Eller passa på att sooova......



Ska jag ut på juldagen,eller ej....det är den stora frågan. Lär ju vara mycket nötter ute som vanligt.....Orkar man med det?Får se......får se........

Ovido - Quiz & Flashcards