Alla inlägg under september 2008

Av anne - 30 september 2008 11:30

Hade vägning och mätning igår.Har ju absolut inte skött mig.Gick ju upp ett halvt kg förra veckan.......men nu hade jag gått ner 700 g.

Mätte mig oxå.

Vad var detsamma som innan.Jag hade gått upp över lår och överarm.Men däremot gått ner  runt knä,höft,midja,hals och byst!


Idag blir det Ikea när gubben kommit hem......ska köpa mig ett vardagsrumsbord.

Av anne - 29 september 2008 09:30

Ny vecka igen då.......

Igår såldes min älskade bil!Inga stora summor,men bättre än inget alls.


Glömde skriva i förrgår att Miranda sa pappa klart och tydligt:)Hon satt och koncentrerade sig och grimaserade för att få fram ordet rätt,sen tjopp,PAPPA sa hon och såg glad ut:)Hon säger både pappa och mamma en massa nu(när hon är på rätt humör),men där i förrgår var det RIKTIGT tydligt.

Har tagit in marsvinet från garaget...så Miranda ålar i full speta dit och kan ligga och titta på lilla Åke ett bra tag och småsnacka lite med han:)


Jaha,vad händer idag då......inte mycket!Kke ut och shoppa upp mina pengar.........eller ska jag vara duktig och spara dom!Lägga dom på en bilbarnstol.Vi får se!

Av anne - 27 september 2008 15:44

Varit en sväng med Miranda och Jimmy i Kristianstad idag!Solen skiner och är härlig.Handlade skor till Miranda och var och fikade på Duvanders.

Vädret verkar hålla i sig lite idag,så vi ska grilla.

Mranda hade värsta bajjattacken när vi nästan var hemma,så det fick bli duschen med henne direkt!!!;)

Köpte mig EN Corona på bolaget som jag drack här hemma i solskenet.......eller jag drack bara halva för den smakade fan skit.Hade fått för mig att det var en god öl,men det var ju bara blask.Nej nu ska jag förbereda lite tillbehör vi ska ha till köttet sen.....

Ha en trevlig helg alla ni där ute!

Av anne - 26 september 2008 14:17

http://www.youtube.com/watch?v=v5GLzy6TL3Q



Mer nostalgi!!  "Min" låt.....

...

Av anne - 26 september 2008 14:15

http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00&feature=related





Ibland vill jag vara 13-14 igen........

Av anne - 26 september 2008 12:19

Bantningen går INTE bra!

Mår inte så bra,och då måste jag äta......Men jag kommer igen!!Jag ska gå ner mina kilon.

Himla fart på Miranda nu på golvet....hon är väldigt facinerad av ena hörnet på mattan,och siktar alltid in sig på den och ålar i full speta för att komma dit:)

Hon har pladdrat en massa idag me.mammama och bappapa:)Snart blir det väl ett riktigt mamma och pappa:)


Vart på Lindex en sväng idag me och shoppat ett par byxor och en pyjamas till snottan.........


Nej nu är det kaffepimplardags!

Av anne - 22 september 2008 20:12

Jag har tagit bort min lunarsida efter att ha haft den måååånga år.

Har blivit som ett tvångssyndrom att vara där inne och bara snoka på folks sidor hela tiden....Så nu slipper ni ha mig snokandes,och jag kke kan slappna av utan att känna tvånget att logga in där tusen ggr om dagen bara för att hålla koll.Men,men.jag finns ju här.......och Familjeliv finns jag kvar på såklart:)

Av anne - 21 september 2008 15:27

Jag är så bakis......såååå bakis!

Ovido - Quiz & Flashcards