Alla inlägg under augusti 2008

Av anne - 31 augusti 2008 18:28

Så,här kommer mina mått och min vikt som jag startar på.

Vikt:77kg

Vad:37cm

Knä:41cm

Lår:54cm

Höft:105cm

Midja:111cm

Byst:98cm

Överarm:31,5cm

Hals:33,5


Kommer uppdatera efter någon vecka så får ni se om jag har skärpt mig eller ej,hoho:)


Av anne - 31 augusti 2008 13:44

Varit en sväng hos mommo och krängt i mig äppelkaka,som sagt,sista chansen idag.

Jimmy är iväg med Garry någonstans...vart vette fasen:)

Återkommer senare ikväll med mina mått och vikt!!

Av anne - 30 augusti 2008 22:54

Hemkommen från en trevlig kväll hos My och Matilda:)

Synd bara att Miranda var lite rädd för Matilda.Hon är lika mesig som mor sin,haha.Miranda och jag alltså.....inte Matilda och My;)



Orkar inte skriva så mycket mer..Ska väl vara vaken ett tag till,sen blir det sängen.

Av anne - 30 augusti 2008 14:04

Får kludda någon rad idag oxå.

Typsikt att när det är min sista helg i frosseri,så är Jämshögs pizza fortfarande stängt!!!!Får bli från Toddez ist som vanligt.


Inte hänt så mycket idag.Åt en brakfrukost,och sen var Miranda ute och gungade lite.Nu sover hon middag men kommer nog vakna alldeles strax.Passade på att duscha medans hon sov.



På måndag börjar bantningen.KOmmer imorrn (om jag kommer ihåg )att lägga ut min startvikt här plus alla mina mått!!Pinsamt,men va faaan.....Kul sen om man ser skillnaden när jag går ner.

Ska skärpa mig med detta nu.Har ju börjat på så många gånger innan,men sen struntat i det efter nån vecka.

Ikväll blir det hem till My,men det har jag säkert redan skrivit här innan.GUbben skullat på fest,men blev inte så.Ist ska han vara fyllechaffis till sina päron som ska på bröllop.

...

Av anne - 29 augusti 2008 21:18

Då är denna dagen slur för min del.Klockan är inte så mycket,men jag är sjukt trött så jag ska bädda ner mig.

Marjo har varit här,och jag fick hemläxa tills på måndag att väga mig och mäta den ena och den andra kroppsdelen:)

Har frossat i enorma lass med köttfärssås och spagetti idag,och imorrn blir det ju tacosallad.Får passa på min sista helg:)

Tänkte bara in och önska er en god fortsatt fredagkväll......

Av anne - 29 augusti 2008 12:25

Nu har jag iaf dammsugat och torkat golven.Genomsvett är jag!!!Har shorts på mig men får snart byta till byxor då Marjo ska komma.Har ju inte rakat benen på evigheter,kan inte visa mig sån,haha!!

En  dusch hade inte skadat,men det får vänta.Ska ju städa toan me så man blir väl svett igen ändå.

Har bestämt mig.Ska prova på viktväktarna hemma,inte betala för det.Har vänner som är med så kan skriva av deras listor med points och grejjer.Har fått uträknat hur många points jag ska äta om dagen oxå.Så då känns det onödigt att betala för det.......Kan prova på det själv.Så på måndag börjar det.Isa börjar hemma samtidigt.Jag kommer ha Marjo som coach,haha.

Av anne - 29 augusti 2008 09:31

Jäkla pissande på mig.Pinkade loss innan jag gick och la mig,var uppe och pinkade vid tolv.Skvalade loss vid halv fem.Och sen en massa vid åtta.

På minner om när man var gravid och fick upp och pissa hela nätterna.Var likadant förra natten


Och NEJ,jag är inte gravid nu om ni kke får för er det:) !!



Är väl detta jäkla kaffepimplande som gör det.Jag skulle dra ner på kaffet oxå,men ist dricker jag kaffe som aldrig förr.


Ska ta och småstäda lite nu tror jag....fan på tiden.Någon storstädning blir det icke,bara få undan det värsta och torka av golven.Ta en runda inne på dass me.Ska förbereda mig med ännu en mugg kaffe och en cigg först.

Av anne - 29 augusti 2008 08:52

så,nu dricker jag mitt morgonkaffe och äter en macka med avocado och örtsalt på.gott



idag händer det ej så mycket.Marjo kommer hit en sväng i eftermiddag.


Miranda ligger på golvet.Får se hur länge det tar innan hon har tröttnat.

Ovido - Quiz & Flashcards