Alla inlägg under december 2009

Av anne - 29 december 2009 22:04

Ska inte skriva för mycket........för upprörd idag med för att kunna tänka klart.Har försökt prata.........men det går ej,får inga svar.Det gör mig så frustrerad och då blir det tillslut att jag blir den där satmaran som skriker och gapar och lipar ist.

jag är den som vill prata,jag vill ha svar på så mycket.Denna sista händelse är ju bara en i raden som fått bägaren att svämma över.Jag påstår ej att jag är perfekt,jag har många dåliga sidor.Men det enda jag begär är kommunikation och ärlighet.Kunna visa känslor,säga vad man tycker och tänker,vara ärlig om saker man gjort.......de rätta saker man gjort,och de fel saker man gjort.Där är Jimmy och jag olika.Jag vill prata......jag vill ha värme och förståelse.Jimmy är tvärtemot...han säger inget,visar inget,det får mig att tycka att han är arrogant,nonchalant.Det får mig att tycka att han är totalt känslokall och hård och elak.Och det gör mig så ledsen,när jag söker så många svar.......Där sitter jag,totalt oförstående,mer och mer nerbruten.Det gör så ont i mig...........och jag mår så dåligt.

Vi har försökt så många gånger.......och det är kanske likabra att avsluta det hela.För det kommer nog aldrig gå till det bättre,hur man än hoppas och längtar.Men det är ändå så svårt att bryta.........så jävla svårt.Men när det väl är gjort så kanske det känns bättre.och man kan se framåt,ta nya tag,som en mycket gladare och friskare människa.Jimmy kommer nog må bättre han oxå...........jag är väl inte rätt för han helt enkelt.Om han finner den rätta kärleken så kommer han nog visa känslor och kärlek på ett helt annat vis.

Av anne - 28 december 2009 09:52

Ja jag vet inte vad jag ska tro..........Ärligt talat så tror jag nog att det är sant.Det som sårar mig mest är nog inte att han har gjort något,utan att han isf ljuger om det till mig.

Jag har gjort misstag,men jag har talat ärligt om det........inte nekat till de saker jag gjort,har sagt ärligt vad jag har gjort så att han har kunnat bestämma hur han har viljat gå vidare med det.

Sen det jag menar med att vilja bli av med mig så tänker ag på äldre sms som skickats till han där det stått hur vidrig och äcklig jag är,och att folk tycker han ska göra sig av med mig.

Att han pratat om mig till sina vänner förstår jag........även om han sagt att han ALDRIG nämner mig.......men så dum är jag inte.Vad det gäller vad jag har pratat om han,så är det nog inte mycket då jag tyvärr inte har någon att prata med.Hade däremot önskat att jag hade gått/kunnat pratat MER!


Jaja....jag har nog inte vettigt mer att säga.Jag är mest bara ledsen över lögner,brist på riktiga vänner,skit hit och dit.Sitta här gravid,något som varit min största önskan och nu bara känns bajs.

Av anne - 28 december 2009 09:14

Rättning,jag skrev att ni var patrask,ej patetiska idioter.Jag var arg....ledsen,besviken.För det verkar som det bara var för att sabotera.Ni sa det fanns bilder på hemsidan.Då var inte ens sidan uppdaterad sen den 12/12.Bilderna från fredagen kom först dagen efter på eftermiddagen.

Och som Jimmy säger,dom enda som verkar sett bilder eller vet någotr är de som inte ens var där!

Har han gjort något,FINE,gjort är gjort.Men det som gör mig arg är att om det inte har skett,att folk hittar på sådant bara för att få bort mig av någon anledning.

Av anne - 27 december 2009 21:52

Varför hitta på något sånt skit bara för att sabotera?Fattar inte vad jag gjort er?Och vad Jimmy gjort er?

Av anne - 5 december 2009 21:58

Andra dagen man mår pyton.Får hoppas det är pga graviditeten och inget annat som är på gång.Men illamåendet har inte hindrat mig från att äta en massa glass;)

Jobbar imorrn oxå,och på måndag,sen har jag äntligen en ledig dag på tisdagen.Känner att jag behövt en riktig sovardag,,men är inte så lätt att ha det är man har barn:/Kommer väl dröja mååånga år innan jag får min efterlängtade sovardag.

Har fått tid för inskrivning på Mvc,18 dec.Längtar tills dess för då kommer det börja kännas mer att detta är på riktigt.

Ska försöka borsta ut peruken nu och sen nana.Hade tänkt lagt mig för länge sen,men har ju glott på Dansbandskampen och sen duschat så det sket sig.

   gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards