Alla inlägg under februari 2011

Av anne - 28 februari 2011 09:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av anne - 25 februari 2011 12:47

Var ju på änglakväll igår...sååå spännande. Mycket stämde jättebra. Och vissa saker gällande framtiden,hoppas jag kommer bli sant.


Bort med allt det negativa jag försöker komma undan.......och då mycket av det negativa även rör sig här inne får jag nog tyvärr börja lösenordsskydda varje inlägg framöver,då det roar vissa lite väl mycket.I verkliga livet är det lättare att "komma undan" vissa..........här är det ju dock inte lika lätt.Så,ja kör på det!


Morgondagen blir av......ut o äta o sen vette tusan vart vi blir av.Men blir säkert supertrevligt. Vi har ju aldrig gjort nåt sånt tillsammans.......o även om det blir med annat sällskap oxå,så ska det nog bli bra.......kke bättre.


Lilltoss andning är lite bättre.Men är ett jäkla kämpande få i henne all medicin. Får tyvärr bli med tvång:( Men är ju för hennes eget bästa.........så hon ska bli frisk.

Trevlig helg ni som förtjänar det. För det ska minsann jag ha!

Av anne - 25 februari 2011 12:18

Nämen oj va rolig DU är.............NOT!

Av anne - 24 februari 2011 14:34

Blev ett ännu längre läkarebesök idag då lilltoss ej blivit bättre i sin andning.

Så nu vart det förkylningsastma ist. Ny medicin uthämtad,och vi får hoppas det hjälper.

Pappan kommer sen,ska visa hur man gör med masken. För ikväll ska jag på änglakväll!SPÄNNANDE! Har jag velat gå på sååå länge....Får hoppas det är någon ande därute som har något intressant att säga mig;)

Får bli skräpmat idag som pappan får plocka upp på vägen hit....för jag är heeeelt färdig. Orkar då ICKE ställa mig vid spisen.

Och det ser ut som kriget här....när faaan ska man ha både tid och ork på samma gång att ta tag i sådant. Inte ofta det händer.

Av anne - 23 februari 2011 11:54

Hemkommen från läkarbesök. Både jag och Minnea har vart där..........och Miranda var med som sällskap:)

Jag fick det jag ville  ha/behövde. Stackars lilltoss som inte låtit bra alls i sin andning i nån dag fick kortison,och andas i mask........ Andningen blev ej lättare,men ska avvakta och se nu på eftermiddagen. Har det ej lättat skulle vi åka in.Ovanpå detta har hon även öroninflammation. Så det blir en sväng till det tradiga apoteket och hämta ut penicillin,bricanyl och mammas piller. Hoppas att kötiden ej är så jäklig som den varit ett tag nu..

Och nu när jag ändå är inne i läkarsvängen så inser jag att jag ej fått någon tid till min biopsi än..det som var så himska viktigt!!  Jaja,jag slipper gärna.............men hade vart skönt att få reda på vad det kan vara,så man kan släppa det oxå.

Kidsen sover som stockar nu........blev en lång morgon. Hade hoppats få i lilltoss lite mat innan hon somnade men det ville inte hon. Förstår hon är trött...

Återkommer!

Av anne - 22 februari 2011 12:02

Har bkivit fett nobbad IGEN för tiotusende gången av samma person. Hur pallar jag?? Hur pallar han,att ena veckan vara sååå puttinutt,sen andra bara pissar på en typ. Och så håller det på......om o om igen. När fan ska JAG lyckas släppa skiten. När ska jag INSE vad som är bra. Jo,jag vet i min hjärna vad som är bra............värre är det med hjärtat.


?

Av anne - 21 februari 2011 10:38

Igår hörde jag det värsta ryktet ever!! Och jag hoppas för allt i världen att det bara är ett rykte och ingen sanning i det alls! Men det gav mig en rejäl knut i magen...Särskilt när man hör det från dom "äldre och vettigare".


Fått lite sålt på Tradera idag.......inga miljoner men klädberget blir iaf mindre. Är bara för jäkla ytradigt att hålla reda på vem som betalat vad och packa paket och grejja... Men ska bara lägga ut lite i taget så blir det enklare. Ska ut med lite till så fort det är vilodags för kidsen.

Barnen är sjuka....förkylning och feber. Började i fredags,och verkar hålla i sig ett tag till. Blir väl jag smittad lagom till helgen,då jag ska ha det trevligt,om inte mitt sällskap bangar ur vilket ej skulle förvåna mig ett dugg....



Av anne - 19 februari 2011 09:36

Me jag visste ju.......... Att så fort en hör av sig,eller när det ej är så roligt  mer,så går det tillbaka till det gamla vanliga igen .........Kommer jag gå på det nästa gång det händer??Jaa...........det gör jag troligtvis eftersom jag gjort det sååå många ggr nu. För jag är,som jag är..........dum.........

Ovido - Quiz & Flashcards