Alla inlägg under juli 2008

Av anne - 31 juli 2008 23:16

Man kke borde ta en paus i bloggandet....!!Får se hur länge jag kan hålla mig borta.Känner jag mig själv rätt är jag säkert här imorrn igen;)

Av anne - 31 juli 2008 23:13

Nu förstår jag att det är mig det beror på......



Förlåt älsklingen min att jag sabbar din födelsedag.Ska försöka gottgöra dig så gott det går.Älskar dig och våran dotter.

Gos

Av anne - 31 juli 2008 21:12

Idag har jag och Miranda hälsat på hos supersöta Melvin och hans supersöta storasyster Amanda.




Gubben har nu kört för att fixa lite fler kräftor,vad vi nu ska ha det till för det verkar inte komma så många på lördag ändå.Så det blir bara till att äta satan och se glad ut:)



Miranda har vart supergosig nu ikväll.Legat på min mage/bröst och pussats och skrattat och dregglat ner hela mitt ansikte och hår,haha.Sen blev hon trött så hon ligger här brevid mig och är nog påväg att somna.



Jag är så satans sugen på något,så jag ska minsann tjuvöppna en av chipspåsarna vi har och provsmaka lite;)Och titta på Criminal Minds som jag ser börjar nu............Bara det inte är någon gammal tradig repris.






Älskar min älskade Miranda och min skäggiga gubbe:)

Av anne - 31 juli 2008 10:33

Tjo......

Miranda ligger här brevid och piper.Jag mår inte bra idag heller...mått lite småilla hela veckan,känt mig yr och helt slö i kroppen,och trött i huvudet.

Skulle fixa kaffe men såg att filtrerna var slut.provade med hushållspapper men då smakade det skit

Jag körde aldrig till Sölvesborg igår,kokade ett gäng med kräftor ist.Så det får bli Lindex idag ist.

Ska handla grejjer till tårtan senare idag me.Mamma ska ju vara barnvakt på lör,och dom kommer hit lite tidigare på dagen och ska gratta Jimmy,så jag får göra en tårta att fika på.

Orkar inte baka så det får bli en färdig botten.Den ska jag fylla med Ahlgrensbilar-fluff och hallon.Vad jag ska ha på vette tusan.

Av anne - 30 juli 2008 21:00

Ang kommentaren Jimmy...du förstörde inget sist,du blev full.Precis som jag blev på östersjö.Hade gärna viljat att du kom.Och särskilt Min Jimmy.Han såg nästan lite besviken ut när du messade att du inte kunde.....och han undrade direkt vad jag nu hade skrivit här på bloggen.Han trodde kke me att det berodde på det.

Men får du barnvakt så vet du att du är så välkommen så.






Och ja.....jag är nog lite väl överkänslig.Så som jag skrivit här är ju inget illa menat mot någon av er!Det är ju JAG som betett mig knas.......jag har ju mig själv att skylla.Jag förstår folk tycker jag är pinsam.....det vet jag själv.Är därför jag blir så tjurig,för det är mig själv jag blir besviken på,att jag kan bete mig så som jag gör ibland.



Nu har vi städat garaget...........eller Jimmy har städat och jag tittat på,haha.Miranda ligger här på mage i soffan och verkar inte vara trött än.Men är minsann snart läggdags.

Av anne - 30 juli 2008 13:36

Gubben sa att om inte jag är med,så blir det ingen fest.Och självklart vill jag att han ska ha sin födelsedagsfest.Så jag får vara med.........vare sig jag vill eller inte.

Bara inte folk drar sig för att komma bara för att jag är med.

Jag ska inte göra så mycket väsen av mig.........bara inte folk traggar på mig så.

Måste in i duschen..är så satans lökig i denna värme.Ska in till Sbg efter Jimmy kommit hem och köpa något tll lilla Melvin.Ska dit på en fika imorrn.

Har inte sett han sen Mirandas kalas så han har nog växt en massa:)




Och ja.....jag är gnällig här på bloggen.Och jag har den för att jag ska kunna gnälla av mig.Vem skulle annars ta skiten?

Av anne - 30 juli 2008 12:58

Överkänslig som man är så fick man värsta lipattacken....Vad gjorde Miranda då.Tittade på en med stoora ögon och sen skrattade åt mig,haha.Ja man blev ju lite gladare av det iaf;)Min lilla snotta,som jag älskar sååååååå mycket.

Av anne - 30 juli 2008 12:03

Inte alls sugen mer på att medverka i någon jävla fest på lördag.

Ja jag är pinsam,jag vet,jag har insett det själv....

Men lär väl vara traggande om det på lör säkert,så blir jag sur,och hela kvällen sabbas,och jag blir pinsam igen.

Passar inte in i gubbens "lilla gäng" för fem öre....ingen ide jag försöker mer heller.

Jag är dömd sen första dagen jag såg livets ljus till att vara så satans knepig,lustig,pinsam.Passar inte in någonstans riktigt.Och jag som bara klagar över att jag inte har vänner..........lustigt då!?!

Jaja,bajsar jag i lördagen så behöver inte mamma vara barnvakt iaf.Folket får hålla sig ute så kan jag och Miranda titta på tv ist.Hon älskar mig som jag är.........änsålänge iaf,ändrar sig kke när hon blir äldre,hehe.

Nej nu är jag på så satans kasst humör så jag ska minsann ut och röka!!

Ovido - Quiz & Flashcards