Alla inlägg under november 2008

Av anne - 20 november 2008 22:01

Sista natten här i Näsum inatt!Sen blir det Blekinge för hela slanten.Morgondagen och resten av helgen kommer tillbringas med att köra de allra sista sakerna.Sen är det bara garaget och städning,men städningen är det ingen panik med.Huset är ju inte ens till salu ännu så....Lite svårsålt nu till vintern kke.



Ni är välkomna till Olofström på en kopp kaffe eller fler........eller ett glas vatten eller något annat;)


Så detta blir mitt sista blogginlägg för ett tag framöver!!!

Men jag kommer tillbaka någongång igen......mig blir ni inte av med;)

...

Av anne - 19 november 2008 18:46

testet gick bra..men det visste jag ju redan att det skulle göra;)Däremot har hon gått ner lite i vikt,men ingen fara då hon ändå ligger högt på kurvan.....

Idag fyller ju snottan 8 månader med!!!!!

Av anne - 19 november 2008 09:11

Dags för boeltestet idag....Ska göras i huset i Olofström,så vi är på väg dit nu!!Lär vara där hela dagen för vi har varken mat eller kastruller eller något här i Näsum......Så får äta och grejja i Olofström.Enda maten här i huset är Mirandas och den ska jag inte ta för henne:)

Av anne - 18 november 2008 21:57

Till helgen är jag blekingebo igen!!!Och så importerar jag gubben och Miranda;)Lilla sessan är ju född skåning:)

Nu ska jag nana..nattinatti

...

Av anne - 12 november 2008 09:49

Från och med 1 dec kommer vi inte ha internet på ett tag framöver......HUUUR ska man överleva?*s*

Kommer finnas inne på Lunar och Facebook då det e dom sidorna jag kommer åt genom mobilen.


Började måla Mirandas rum igår.Blev ändrade planer angående färgsättning.Skulle ha någon lila vägg,men nu blir det att jag kör på lila gardiner och annat lila ist.Väggarna får gå i i färgen Canvas.........allihopa.Har lila wallies oxå,men tror ej dom fastnar på väv.Så får komma på något annat,kke kan sätta dom på dörren ist...

Ska en sväng till Isa idag hade jag tänkt...får se när det blir!!

Av anne - 7 november 2008 09:09

Här har vi ätit frukost och jag sitter nu och pimplar kaffe.


Jag har sovit sååå dåligt inatt.Men är mitt eget fel.Miranda hade somnat,sen fick jag för mig att hon hade bajjat så jag var i blöjan och slet och drog så hon vaknade.Och då fick hon ligga i sängen hos oss istället.Men hon vrider och vänder på sig,och sparkar och tränger ut mig så långt på kanten så jag nästan trillar ner:)


Iag blir det en sväng till huset igen.Jimmy var där igårkväll och skrapade tapet............fick nästan hela rummet klart,så jag ska ta det sista sen blir det spackling och väv där inne oxå.


Av anne - 6 november 2008 14:00

Vart och handlat en sväng.Fick tag på färg till listerna.

Kom hem och det luktar skit här ute.Dom håller på att gödsla här ute på åkrarna.......riktig stank.Då känner man verkligen att man bor på landet när det luktar bajs runt knuten:)

Av anne - 6 november 2008 11:41

Även en annan låt som hårdrocksAnne älskar,hahaha


http://www.youtube.com/watch?v=YLAcO3r5Xjs

Ovido - Quiz & Flashcards