Alla inlägg under juli 2010

Av anne - 29 juli 2010 10:02

22 juli kl 21.15 föddes Minnea!! 3810 g och 51 cm. Fort gick det,sammanlagt ca 5 timmar bara.......

Med på förlossningen var Jimmy och My. Tack så jättemycket My att du var med och fanns där för mig.



Trodde allt skulle bli enklare efter Minnea fötts.Alla tankar och så..........Och att Jimmy skulle skärpa till sig. Men nej........jag hade fel.Visst han var med på förlossningen, bb,han har varit här hemma.Men man märker att han ej känner fr Minnea direkt.På bb låg han bara och sov och grejjade med sin telefon.Var det någon som behövde sömn så var det väl jag!!!Förlossningen rörde han inte ens varken mig eller Minnea. Hemma ägnar han sig åt Miranda,vilket är bra det...........Men Minnea då. Men så är det d här att dyka upp när det passar HAN.Det duger att komma när hans flickvän har något annat för sig..........annars verkar han hellre vilja vara där:/ Jaja,nu har jag klagat av mig lite.

Miranda och Minnea mår bra iaf...........och jag älskar mina barn över allt annat <3


Av anne - 17 juli 2010 09:27

Var ju på mitt sista(förhoppningsvis) besök på mvc igår. Jag har bara gått upp 7 kg. Är lite om man jämför med när jag väntade Miranda och gick upp 20!!!  Men men,har ju känt mig mycket mindre denna gången........

Är ju inte hemma,men ska nog hem en sväng idag och ta en dusch och fixa lite med spjälsängen och vagnen.

Sen får man se om vi sover hemma eller ej.Får vara hemma imorgon på dagen iaf då man fårbesök:)

Mina naglar ser för jävliga ut,men har ingen tid förräns på fredag:/Vill bebis ska komma ut NUUUU,men då missar jag ju nagelfixet:/

Har inget vettigt att skriva om som vanligt..........tjing!

Av anne - 16 juli 2010 18:53

Körde och smällde igår.Typiskt Men så är det väl när man ska ut på vägarna när man mår dåligt! Men huvudsaken var väl att Miranda inte skadade sig.Inte jag heller,och inte föraren i den andra bilen.

Nu ska det grillas...............

Av anne - 15 juli 2010 08:57

Finns ej ord för hur jag mår. Denna besvikelse.....över hur folk kan vara. Nu vill jag bara ut med bebis,samtidigt som jag ej vill föda barn överhuvudtaget.Inte en gnutta glädje har jag lyckats känna för denna graviditet.Bland andra försöker man spela,att det är så gulligull och puttinutt med detta liv i magen. Men nej..............

Jag ville ha fler barn,detta var så planerat det kunde bli.Men att pappan gjort sina val om hur han ska ha det............det är så svårt. Jag kan för allt i världen ej förstå.  Hur man kan göra såhär............

De här sista dagarna har vart tunga,jag vill ej vara vaken,jag vill ej existera........Hade jag kunnat hade jag supit mig full,men det går ej.Hade jag kunnat,hadevjag tagit bort mig.Men det kan jag ej............inte en chans att jag lämnar Miranda kvar helt ensam i denna värld,bland dessa jävla folk. Usch,jag vet inte vad jag ska göra,vart jag ska ta vägen............

!!

Av anne - 9 juli 2010 14:35

Hade tankar om att börja blogga igen.............men neeej,finns absolut ingen ork till det. 2 veckor kvar tills bebis kommer................och livet är ett helvete rent ut sagt. Och nu inser jag att det kommer bli ÄNNU värre fter bebis kommit:(

Att folk kan vara så elaka.................är för mig helt åt skogen.

Att barnens pappa kan vara så elak.............suck.Men han är ändå deras pappa hur man än gör. Men sen att annat folk som har absolut INGENTING med min familj att göra ska nästla sig in,kan jag ej förstå. Jaja.............vem vet,återkommer kke hit igen i ,snart...........

!!

Av anne - 9 juli 2010 14:35

Hade tankar om att börja blogga igen.............men neeej,finns absolut ingen ork till det. 2 veckor kvar tills bebis kommer................och livet är ett helvete rent ut sagt. Och nu inser jag att det kommer bli ÄNNU värre fter bebis kommit:(

Att folk kan vara så elaka.................är för mig helt åt skogen.

Att barnens pappa kan vara så elak.............suck.Men han är ändå deras pappa hur man än gör. Men sen att annat folk som har absolut INGENTING med min familj att göra ska nästla sig in,kan jag ej förstå. Jaja.............vem vet,återkommer kke hit igen i ,snart...........

Av anne - 2 juli 2010 15:57

Inte bloggat på länge.............Ingen dator hemma! Allt är så piss det bara kan bli. 23 dagar kvar tills bebis är beräknad. Vi är helt ensamma om detta,jag,Miranda och bebis. Pappan prioriterar hellre sitt pågående sexliv än sitt kommande barn. Synd.

Men va fan ska man göra.............nu finns ingen återvändo!!!Lillkickan ska ut på ett eller annat vis.Ja jag är rädd..........fruktansvärt rädd för förlossningen,för hur framtiden kommer att bli. Kommer vi klara detta? Barnen är helsyskon,men bara en av dom har en pappa.......hmm...........Jaja.Jag återkommer kanska igen............någon gång i framtiden!!!


Ovido - Quiz & Flashcards