Alla inlägg under juli 2013

Av anne - 28 juli 2013 19:16

Varit totalt utslagen idag, men ooh va kul jag hade igår. Men kunde likagärna fortsatt festen hemma. Nere på HR var ölen slut, skandal!! Inte orkat packa mer idag, tar resten imorrnbitti sen bär det av till Gbg, wohooo

Av anne - 27 juli 2013 09:24

Hade en varm härlig dag igår på Skånes djurpark med barnen plus tant S med familj.... Solen gassade, och hemresan var inte särskilt behaglig då ac: n är paj:/ Idag blir ännu en bra dag. Barnen åker till mommo, och efter det säger jag SKÅL. Gott att dricka, gott sällskap och sen ner på Holje Röck:) Hoppas regnet håller sig borta så man kan sitta ute på förfesten.... Hoppas man ej är alltför utslagen imorgon för då ska det sista packas inför Gbg trippen.... Ha en fin lördag alla!

Av anne - 25 juli 2013 21:39

Wohoo, jag har blivit lämnad,IGEN! För tusende gången. Veligare människa får man leta efter. Blir jag ledsen? Visst fan blir jag det! Men det var vntat.....det e ju som det brukar vara. Men bara jag som är dum o grabbar efter halmstrån hela tiden. Men vissa människor ändras visst aldrig..... Det kke inte jag heller gör/har gjort!!?! Jo lite...att jag blivit mer medveten o rakryggad. Att fast jag sätter mig själv i skiten emellanåt, så kan jag ändå känna att jag har hedern i behåll o kan titta framåt, på något bättre. Är inte jag som krånglar till det. Jag är ärlig om vad jag tycker och känner. Vet jag ej vad jag tycker, så håller jag hellre käft än att ljuga ihop något som låter bra, bara för att.... Nu ska det sovas i 190, för imorrnbitti kör jag och mina hjärtan till Skånes djurpark. Fullspäckade dagar framöver. Hur fasen ska jag hinna med!? Ska ha loppis nästa helg o vet ej hur jag ska ha tid att fixa inför det:/ Natti världen. Jag ska ej gråta mig till sömns, jag ska somna med ett leende....o även vakna med ett :D

Av anne - 23 juli 2013 21:13

Får trösta mig med att jag vet hurdant det är iaf. Jag är medveten om det. Sen finns det dom som inte är det....o för vissa är det rätt åt dom, att vara förda bakom ljuset. När dom inte är särskilt ärliga människor själva. Idag har det bara vart en hemmadag. Ser framemot helgen då tant Anne ska släppa loss, med goda vänner, god dricka och bra musik.... <3

Av anne - 22 juli 2013 14:22

Idag fyller min snotta 3år:) Fick pippikläder och ett lekhus att ha ute. Kalaset hade vi redan i lördags. Massa mat o massor av presenter:) Efter kalaset var tjejjerna hos sin pappa och jag o lillfis o tant M åkte ut till Kyrkhult o hälsade på den andra tant M. Lillfis blev 6 månader igår. Det firades med släktträff på Humletorkan i Näsum. Massa mat även där. Såå varm dag så vi for till sjön och mötte upp pappa J. Idag har det hunnits med födelsedagsfika nere påKickis och en sväng i affären då grillade hamburgare står på menyn idag, enligt önskemål.... Kunde även inte låta bli att shoppa ett par byxor till mig själv;)

Av anne - 20 juli 2013 08:50

Idag är jag glad o livet är på topp, woohoo..... Ja, jag kan vara glad oxå! Lillfis ätit frukost, jag intagit kaffe.... Nu ska det sista för kalaset fixas. Försökte lägga ut bild på lampan igår men verkade ej funka, så provar igen!!

Av anne - 19 juli 2013 22:35

Man kan tro jag ska ha något megapartaj för hundratals människor, för det har verkligen vart fullt upp hela dagen med matlagning o plockande. O ändå är jag inte färdig. Något som däremot är färdigt är min lampa. Äntligen, fy fan va tråkigt det var i slutet att göra dessa blommor. O nu ska man på att glra en till, vit, till pappan, som han ville ha i födelsedagspresent från barnen. Miranda har ju lärt sig att göra blommorna nu, så vi får minsann hjälpas åt. Nu ska jag stänga de gröna o ta nya tag imorrnbitti.... Nattinatt

[Bild]

Av anne - 19 juli 2013 08:53

Idag får jag gnälla lite...Va fan håller jag på så här för?Varför tillåter jag mig själv att må/ha det såhär?Det ändrar sig ju aldrig. Kommer aldrig förändras hur mycket jag än hoppas. Jag kan ju inte ändra på andra hur mycket jag än vill. Det kan bara dom själva göra...

Ena veckan är det si, andra veckan är det så.....och så håller det på....dag ut och dag in,vecka ut och vecka in, månad ut och månad in, år ut och år in..... bla bla bla......

Ska jag fortsätta inbilla mig själv att jag är lycklig av att vara en leksak.


Jaja, tjejjerna sov hos mommo inatt. Hela gänget var där igår och grillade. Idag ska det förberedas inför morgondagens treårskalas! Känns som jag har massor att göra....vet knappt vart jag ska börja. Tur nog ska det bli fint väder så mn kan vara ute, så jag iaf slipper storstäda inne.

Ska börja och göra två tårtbottnar iaf....Handla, så jag kan göra en vegetarisk paj. Marinera och tillaga kyckling,göra en potatissallad....Fixa fler bord ute....Sopa ute....Fullt upp. Får se när tjejjerna kommer, ikväll ska dom iväg igen. Pappans helg. Men får ju låna dom till kalaset imorrn,pluss på sön då vi ska iväg på middag med släkt och halvsyskon jag aldrig träffat. Spännande!!

Ovido - Quiz & Flashcards