Alla inlägg under juni 2009

Av anne - 17 juni 2009 20:53

Är dålig på att vara här inne och skriva.......Idag var sista jobbardagen så nu har jag mitt livs första semester!!Wohooo.......:)

Idag begravdes lilla Otto.Jag körde dit nu ikväll för att titta....och då var Martina och Fredrik där och satte ett ljus.Var skönt att få träffa dom och bara ge dom en varsin kram,och få se foton på Otto.Det som hänt är inget man önskar sin värsta ovän ens.

Helgen som varit var kul......var ute på Compa i lördags,var evigheter sen sit.Och det var riktigt kul så det kan jag tänka mig att göra om:)


Gubben har kört för att hämta Mysan på jobbet,och jag ska nog ta och spela lite innan man ska nana.Är sjukt trött!!.....

Av anne - 3 juni 2009 20:13

Jag tänker på er,och jag är så ledsen........Vilken mardröm.






Jaha,idag har man vart ledig.inte gjort så mycket,ute och handlat en sväng,och sen har Jennie och kidsen varit här.Gick jättebra med Miranda och dom:)Jobbar två dagar till sen bär det av till Sweden rock.Man får hoppas vädret blir bättre iaf!Fan de flesta är ju där nere nu,bara jag som får hålla mig någon dag till.Men jag ska vara glad att jag kommer dit överhuvudtaget då det egentligen är min jobbarhelg.Jimmy är och kör en runda med mc:n utanför srf,och jag ska ta mg något litet att äta innan jag hoppar in i duschen.Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards