Alla inlägg under maj 2009

Av anne - 25 maj 2009 23:06

Massa grattis till Marie med gubbe,som fått en vacker liten Ella:)

Av anne - 25 maj 2009 21:00

Har inte haft någin skrivlust...och har det inte nu heller men får väl svammla på lite.Kan väl berätta lite om helgen.

Fredagen så jobbade jag till fyra,sen drog jag hem till Matte och pratade gojja och tog några öl.Sen traskade jag ner till Holjemarknad och hälsade på i Raffes husvagn där jag fick några groggar.Lördagen mådde jag bajja!!Spelar ingen roll hur mycket/lite jag dricker,mår alltid så jäääävla skit.Usch!!Miranda och Jimmy var på Holje en sväng,sen när jag kvicknat till så åkte vi ner tillsammans och käkade sillamacka och gick runt.Lördagskvällen så var det gubbens tur att hem till Matte och öla och prata gojja.Så medans han slappade på soffan på söndagen.......så var jag och Miranda på Holje.Skulle titta på Bananer i pyjamas,men Miranda tyckte inte det var så intressant:)

Ikväll har alla räkningar betalats.Sen får jag försöka snåla med de slantar man har över.Ska till Tyskland på söndag och storhandla dricka redan nu till Jimmys 30års fest.Sen helgen efter är det Sweden rock,och 23 juni så blir det Kolmården.MASSA kul närmsta veckorna alltså!!Student nu på torsdag me ja!!Ska ner och titta på My,och sen på studentkalas:)

Ska försöka ta mig ner och titta på balen på fredagen oxå....har aldrig gjort det.Men får ta och göra det när det är någon man känner som ska vara med.Blödig som jag är så blev jag tårfylld när vi satt och pratade om balen på jobbet idag..........hur fina alla är,haha.

Stackars Miranda ligger och hostar lite i sin säng.Hon är förkyld IGEN!Men så är det väl när man går på dagis.Hon har inte feber iaf vilket är skönt,så det blir dagis som vanligt imorgon,och jag ska jobba 12-21.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen......känns behövligt.Får hålla tummarna det finns någor varmvatten kvar bara:/




TJING!

Av anne - 11 maj 2009 11:52

Då var ännu en helg över....men man kan säga att jag har helg idag oxå då jag är ledig.Har bara vart i skolan en sväng och knåpat ihop en powerpoint presentation.

Helgen har vart lugn.Fredagen så var gubben iväg och ölade så jag låg i soffan och slappade med vin och en påse chips.

Lördagen åt vi gott och igår var vi i Mörrum på marknaden och köpte strumpor och käkade langos.

I fredags fick jag reda på en sak som gjorde mig så glad så jag började lipa!!Underbart!!:)

Miranda ligger nu och sover middag,och jag sitter här med mitt jävla nackont som inte gått över än*suck*

I lördags trillade Miranda när hon stod vid bordet.Jag såg bara att hon slog i armen,men hon hade visst även slagit i munnen på något sätt så blodet rann.Den lilla strängen man har under överläppen hade spruckit.Men med allt blod så såg det värre ut än det var.Gick fort så var Miranda lika glad igen,var mest jag som fick lite panik för en stund.Var inte så lätt att se först var blodet kom ifrån då hon smetade ut det i hela nyllet.

Jeje,ska nu vänta på att Miranda sovit klart så ska vi ut i byn och fara.Lämna lapp på soc,jag fick förlängt i gröna huset till sista sep iaf.Ska posta lite Traderapaket oxå,och växla in en massa tior på banken.

Av anne - 7 maj 2009 09:00

Tjo,ett tag sedan man skrev!!Får skriva lite om vad som hänt sen sist.

Jag tog semester första maj,så på torsdag kvällen kunde jag åka hem till Garry och öla.Fick en liten svacka där jag inte mådde så hallon,men efter lite vila var jag fit for fight igen,haha.Men det var roligt!!

Söndagen så var vi plus Snake,My och Matilda i Ronneby på loppis....

Annars har det inte hänt så mycket.Jobbat nu i veckan.Jobbar kväll idag så jag lämnar Miranda på dagis vid elva.Nu lyssnar vi på Promoe/Svennebanan och hon dansar lite medans jag skriver här.

Har lite semester från min pappa.........han är inne och opereras.Nu kan jag ut i trädgården och springa naken om det skulle va så,haha.Han kommer nog hem till helgen igen.

Verkar som jag kke får gå kvar på Martinas tjänst ett tag till efter sommaren.HOPPAS DET!!Trivs ju bra däruppe,vill inte hamna nån annanstans......Men det lär jag ju få göra sen i framtiden ändå,när Martina kommer tillbaka.

Har jäkla ont i nacken....Haft det sen i söndags,vet inte vad jag hittat på.Har iaf skaff

at ormsalva som jag smörjer nacken med,får hoppas det hjälper lite iaf.Så man kan få lite sömn........

Nej nu får jag dansa lite med Miranda innan vi ska leta upp kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards