Alla inlägg under augusti 2011

Av anne - 29 augusti 2011 11:30

Måndag och jag är sliiiten,men helgen har varit kanon. Hade partaj härhemma i lördags,sååå kul,fram tills jag somnade lite snyggt (minttuns fel). Igår låg jag och J nästan hela dagen i en varsin ände i min stora soffa( ja jag har köpt en ny),fram tills kidsen kom hem.

Sista veckan nu med inskolning för kidsen,på tor börjar jag jobba. Går jättebra på dagis,inga problem med någon av barnen,men det visste jag redan. Dom är bäst;)


Lite sorgliga dagar just nu,det var nu,en viss grej skulle ha hänt. O vilket jag ångrar så djupt,att det ej blir så:( Men absolut inget jag kan göra något åt nu,gjort är gjort. Men det känns,i hjärtat......... <3

Av anne - 18 augusti 2011 08:11

Idag är det dags för lilltoss andra inskolningsdag. Hon är en så pass lätt liten unge så jag hade kunnat fixa att lämna henne där ensam redan. Men är likabra att ta det i den takten dom vill:) Hon skiter fullständigt i om jag är där eller inte:D Hade sån tur med stortoss oxå. Aldrig varit några problem att vara ifrån mig........tvärtom!

Jag skulle ju börja jobba 1 sep..........men har nog blivit något knas på vägen. Har ej fått erbjudande om vart jag ska vara,och hon som har hand om det har semester till 29 aug. Jag måste ha blivit bortglömd!!!!!:( Såå........verkar bli en längre mammaledighet än beräknat,för ror ju ej dom kan fixa till det på någon dag.............eller det kke dom kan!!?! Lite frustrerande bara gällande att man ska fixa allt med dagis m.m och just nu har man INGEN aning om någonting.

Skönt nog så hoppar jag ju fortfarande in lite på min gamla arbetsplats,så man har sparat in några mammadagar. Ska jobba imorgonkväll.

Var ute på svamprunda igår,jag och den ena katten. Gick åt helvete fel så jag visste tillslut inte var jag var. Tur man hade karta på telefonen,haha. Besteg fanken berg:D När vi väl kom hem så var stackars katten heeelt slut och flåsade som en jag vet inte vad. Fick bära stackarn sista biten. Men men,hittade mycket svamp iafså det var det värt.

Nej nu ska jag köra stortoss till farmor och vidare till dagis.........

Av anne - 5 augusti 2011 10:31

Har vart två bra veckor:) Förra veckan mån-tis så var jag och J nere i Ystad och mös. Onsdagen var jag och fick en tatuering,supernöjd.Söndagen åkte hela familjen till Hven och var där till onsdag. Sååå härligt ställe. Badade,solade,åt supergott på Hamnkrogen m.m

Igår fyllde älsk år så det var grill"partaj" här hemma.


Har vart en supermysig sommar som nu börjar närma sig sitt slut............

Ovido - Quiz & Flashcards