Alla inlägg under januari 2010

Av anne - 18 januari 2010 06:00

Uppe innan tuppen,ska snart väcka Miranda och köra till dagis/jobb.

Är hon och jag......själva.Jimmy har fått lägenhet så han sov där inatt.Känns bra men ändå för jävligt.Önskan är ju att vi ska hitta tillbaka till varandra,men jag tor han kommer att trivas att ha det såhär..........Att han vill vara själv,eller att han hittar någon annan:/

Jaja,på tis ska vi iaf till Ikea allihopa och handla lite småsaker han behöver.Miranda behöver säng oxå............både där och här.

Nej nu ska jag på med brallorna och väcka henne.Tjing

Av anne - 5 januari 2010 21:09

Mått illa hela natten...och hela jävla dagen*suck*

Var på tidig glukosbelastning imorse............men allt var okej.Fick även höra hjärtslagen,så nu är det bekräftat att det verkligen finns något där inne:)

Jobbat ikväll.......och sitter nu här och mår skit på alla sätt och vis.Ska försöka sova strax då man ska upp och jobba imorrn oxå.

Av anne - 4 januari 2010 21:41

Jag orkar fan inte.

Av anne - 2 januari 2010 21:01

Ändå har man en liten gnutta hopp..........har jag haft länge.Man har hoppats och hoppats.Men innerst inne vet jag,att det är ingen ide.Kommer aldrig bli så ändå....Han kommer aldrig komma,ta mig i sin famn,pussa på min panna och förklara hur mycket han älskar mig,hur han ej kan leva utan mig.Hur vi ska glömma allt som varit och börja leva på nytt,lyckligare än någonsin.Jävla skitfantasi helt enkelt.

Platsen i hans hjärta tillhör ej mig..........och jag måste börja förstå.Hur jävla ont det än gör.För det gör ont,något fruktansvärt.................och jag vill ärligt talat bara dö!!!!!Men jag kan ej lämna Miranda själv i denna fucking skitvärld.

Kan bara ej förstå,varför han hängt kvar............har ju fått mig att bara hoppas mer,på att allt ska bli annorlunda.

Ovido - Quiz & Flashcards