Alla inlägg under april 2009

Av anne - 27 april 2009 20:46

Får väl uppdatera lite.....fast det inte hänt något särskilt.

Jobbat hela helgen och en kort tur idag.Sen varit ute och slösat lite pengar.....

På torsdag är det fest!!!Håller tummarna för att jag kan ta semester på fredag,så jag kan sova hela dagen;)Annars är det ingen ide att köra till partajet.Då får jag hem och sova ist.

Jobbar tråkigt nog till nio på torsdag,men får köra som en dåre till farbror Garry när jag slutat.

Har betalat och bokat hotellet till Kolmården idag oxå.....så har man det fixat.Snorig har man blivit,Miranda har smittat mig.

Jaja,har inget vettigt att skriva....

Av anne - 23 april 2009 21:13

Nyss hemkommen från jobbet.

Miranda har varit hemma från dagis idag.......förkyld.Fick köra och hämta henne igår vid två.Supersnorig,feber och helt svullen och röd i lilla nyllet.Men hon var lika underbart soligt glad ändå:)Älskar min lilla snotta.......nästan alltid så glad och positiv!Inte lika butter som sina föräldrar;)

Imorgon är jag ledig,skönt,men sen blir det jobb hela helgen.Typiskt när det ska bli så fint väder.

Nej nu ska jag grejja lite med annat och sen kasta mig i soffan!

Av anne - 19 april 2009 11:51

Skriver några rader medans Miranda sitter och äter blodkorv. Inget jag gillar,men tänkte jag skulle prova ge henne det.......och hon verkar tycka det är gott.

I veckan hade hon ätit kroppkakor på dagis och klämt i sig två st och tyckt det var kanongott!Så man får väl köpa hem det oxå för hennes skull..

Blir inte lekplatsen idag,sämre väder än jag trodde det skulle vara.Så vi håller oss hemma.........Jimmy har kört till huset i Näsum och skulle dammsuga.Dammet samlas i högar nu när vi inte är där så ofta.

Tre dagar i rad nu ska jag jobba 7 till 16.Långa dagar för Miranda,men går så bra så. Hon är så glad på dagis och hela hon lyser av positivitet som fröknarna säger:)

Av anne - 18 april 2009 13:50

Idag har jag och Miranda först varit på loppis en sväng,sen gick vi till storlekplatsen och gungade.Mommo kom och vi gick till Liljas och tog en fika,sen inom Netto och nu är vi hemma igen och Miranda har däckat.

Jag har hunnit lägga fläskfile i marinad som vi ska grilla senare.Hade vart sååå gott med en öl.Står två stackare i kylen så jag får väl ta en av dom.

Ska till lekplatsen en vända imorgon med tror jag....ingen som vill följa med??;)

Av anne - 15 april 2009 15:30

Ledig från jobbet idag. Efter Miranda fått frukost och jag duschat så gav vi oss ut i byn. Satt lite utanför Netto,träffade Bodil med familj:) Sen traskade jag och Miranda till Lindex,sen till Liljas där jag åt bakad potatis.Var ju meningen Miranda oxå skulle äta av det,men hon tyckte inte alls det var gott,så hon fick sitta och tugga på en banan ist.

Sen hamnade vi på lekplatsen.......gungade,och Miranda trashade en familjs picnic. Kröp bort på deras filt och började härja bland deras mat,haha. Hon fick en bulle av Martina så höll hon sig lugn en liten stund.

Nu ska vi ge oss ut en gång till,men tar bilen denna gång.Ska posta lite Traderapaket och köpa frimärken.....

Av anne - 14 april 2009 21:21

Då var semestern fixad.....Har sista jobbardagen ons vecka 25,sen börjar jag jobba v 30 igen.Min första riktiga semester!GÖTT!

Imorgon är jag ledig......blir väl traska ut i byn en sväng,kke en fika med Sanna.Ska snart kasta mig i soffan och glo lite på tv tills jag slocknar.......

Av anne - 13 april 2009 06:25

Är uppe med tuppen och ska börja jobba strax!

Lördagen var det påskmiddag hos svärmor..Trevligt och en massa god mat!Förövrigt var världens snyggaste par där,två killar!Skitsnygga........och trevliga med.Lite deprimerande då man har absolut NOLL chans hos dom,haha.

Jimmy drack för mycket,så Miranda fick sova över hos farmor eftersom jag skulle upp och jobba tidigt igår.Jobbade till tolv sen traskade jag och Miranda ner i byn.Träffade först på Matte och satt och pratade med han.........och sen kom även Martin(dagisfröken,hohoho) som var på besök i hålan.Nej..nu ska jag minsann gasa iväg!!Ha en fin dag alla som förtjänar det.

Av anne - 11 april 2009 12:11

Skrev ett långt inlägg innan som inte gick att spara*muttrar*

Så det blir bara några få rader nu.......Igårkväll så satt jag och ölade och pratade om allt och lite till med min älskade vän Matte.Idag är man lite småseg bara.............och det blir påskmiddag hos svärmor nångång i eftermiddag!Ingen aning när vi ska dit.

Har vart ledig igår och idag,men imorrn är det jobb igen.

Ovido - Quiz & Flashcards