Alla inlägg under oktober 2010

Av anne - 31 oktober 2010 22:01

Stortoss supersnorig och hes........lilltoss febrig och gnällig. Mina stackars små hjärtan!

Längtar till nästa helg:) Då blir det utgång med en gammal arbetskamrat......Jag får väl försöka visa en bra sida av mig själv,och iinte hinka i mig så mycket. Sen om det blir så eller ej,är en annan historia :D

Blir sova på soffan inatt......Minnea tystnade äntligen,sovandes på soffan,och jag vågar minsann inte röra henne mer. Får hoppas inte Miranda vaknar inatt bara,då kommer hon oxå och lägger sig här.

Gonatt alla därute

Av anne - 31 oktober 2010 07:25

Hur kan man vara så elak. Säga att jag är den rätta,att det är vi,att vi är en familj,att han bara vill ha mig........Endast två dagar efter,så är det ej så längre. Då kommer det fram.Då har han bara ljugit..........för att krossa mig:( Hur kan man vara så ond.........


Jaja,var i Ullared igår.......APMYCKET folk. Just därför blev den inte så mycket handlat............fick ju panik därinne!!

Söndag idag,och jag har lite problem att lösa..............kan inte se den där jävla människan........Eller rättare sagt, HAN har problem att lösa.........är han som satt sig i denna situationen,han får  fixa det.


Vill bara sova.......ännu hellre ej existera........

Av anne - 25 oktober 2010 17:59

Haha,något helt sjuuukt har hänt idag!! Jag vet fan inte om jag ska skratta eller gråta! Vara glad eller jääävligt förbannad.

Fy faaan!!

Jaja lite komiskt är det allt.

Lite försent att komma nu kan jag ju säga!!!Haha!!


Men jag e glad....mitt liv i harmoni har börjat!Kan varken du eller du eller du eller du sabba för mig;)

Av anne - 25 oktober 2010 12:54

Har fått en boost på självförtroendet. Det var välbehövligt! Än är ej hoppet ute för tanten:)

Nej,lägg allt det negativa bakom mig...........totalt meningslöst att fortsätta älta,det kommer aldrig bli bra,han kommer aldrig ändra sig.

Nej nu är det stadig blick framåt som gäller. Jag ska vårda mig själv,och mina barn. Vem vet,kke kärleken dyker upp,när man minst anar det. För det är jag värd!!

Frusen och kall idag.........så nu blir det lite kaffe för att värma upp mig. Och allt detta,med ett leende...........:)

Av anne - 24 oktober 2010 09:32

Ända sen han flyttade ut,har jag älskat han av hela mitt hjärta,även fast all skit jag råkat ut för. Allt jag ville,var att vi skulle bli en familj igen. Jag har sjunkit lågt,och har i ren desperation gått med på allt.......precis allt,som även sänkt min självkänsla totalt.

Nu,när jag ÄNTLIGEN börjar förstå,va faaan jag sysslar med. Nu när jag fått en kick på självförtroendet,och riktigt fattar att det är slut,det är över,jag förtjänar något RIKTIGT bra.

Ja då får jag höra..hur JAG,utnyttjat HAN......att jag bara lekt någon lek,i flera månaders tid.och att HAN ställt upp på allt.

WTF??Ska man skratta eller gråta?? Jaja,bara ööös över det på mig mr perfect.

Det är du som älskat mig,och jag har utnyttjat dig. Hm,de flesta vet nog,att så ej är fallet,haha


Men det är väl någon sista skit,han måste göra.........innan jag släppt mig loss,helt......


Nej hej världen därute,hej kommande kärlek,hej ett liv i lycka och harmoni!!!  

Av anne - 20 oktober 2010 09:19

....det var det igår.

Den började med ett psykbryt. Sen fick jag lugn,och det var ok. Detta utbyttes sedan till besvikelse,jag skulle göra nåt  åt det hela. Och det slutade i totalt skit!!

Det var ej första gången............men absolut den sista!!!


Barnen är allt för mig. Jag ska göra allt för att dom ska ha ett bra liv,iaf de saker jag kan påverka. INGEN gör illa dem,på NÅGOT vis.


Jag har varit dum,har gått med på både det ena och det andra. Jag har ju innerst inne vetat,hur det är.......men ändå fortsatt,att dansa efter pipan. Hur illa jag än blivit behandlad. Nej nu är det stopp,totalt stopp.

Vi förtjänar att ha det bra,ja det gör vi faktiskt.......


Jaja,ny dag idag.Får se vad som ska hittas på. Båda barnen är fortfarande förkylda. Jag vill hälsa på lilla Petter,men kan ej ta med mig barnen isf. Får se om mamma kan ha kidsen en stund någon dag i veckan.

Får göra lite nytta här hemma idag iaf,för en gångs skull.

tjo

Av anne - 19 oktober 2010 12:28

Raderade tre sista inläggen!Inte alltid bra,med en blogg,när man får psykbryt,haha. Jag har lugnat ner mig nu iaf.........

Av anne - 18 oktober 2010 19:08

Maginfluensa??Ja det kan man ju oxå kalla en vanlig baksmälla.....

Tandläkaren idag då,fick minsann rotfylla!!!!Men kändes ej,då tanden visst var stendöd. Så nu ser jag sambandet.när jag väntade stora tjejjen,hade jag fruktansvärt ont i den tanden. Var hos tandis,men dom hittade ingenting. Men något måste ha hänt,redan då..........och nu fanns det inget liv alls kvar. Men men,huvudsaken är väl,att man inte behöver dra ut den,hade ju vart för jäkla vackert.........eller inte.

Blir nog sängen tidigt,idag igen...........trött trött.




      

Ovido - Quiz & Flashcards