Alla inlägg under december 2011

Av anne - 8 december 2011 22:35

Ja jag lever....och frodas,haha.

Dagarna går. Man hinner inte med så mycket mer än jobb och jobb,hem och grejja lite inna man ska sova och sen jobb igen.

Nu ill helgen är jag ledig och är minsann sugen på att ta några öl........men det verkar ingen annan vara. Så jag får väl vara hemma och städa eller något annat sköj:D

Jobbat till fyra idag,sen hem och fixat ihop två sorters julgodis och ett lass med köttbullar. Duschat av oset och skulle lagt mig för ett tag sen,men fastnat framför Fråga Olle dokumentären.


Minneas rum blev färdigt för nån vecka sen.Ska införskaffa någon fin garderob eller klädskåp oxå.......Ville då inte ha nåt ugly som det där Mammut eller va fanken det heter från IKEA iaf. Ska vara något rejält och neutralt som kan stå där inne många år. Sååå fint,och hon sover gott därinne:) Och jag sover som en stock inne hos mig,härligt. Och pappa J,däckar oftast på soffan...........:D

Nej nu titta vidare på sexercise och sen svassa in till "verkstan".

Tjo

Ovido - Quiz & Flashcards