Alla inlägg under november 2011

Av anne - 5 november 2011 10:35

Livet går i sin vanliga lunk.... Min lilla familj mår bara bra. Äntligen slagit upp en vägg så lilltoss får ett eget rum. Köpt tapeter,men ska införskaffa lite rolig färg oxå, och nya lister. Annars är det mesta förarbetet färdigt. Sen gäller det att bara hitta tapet till vardagsrummet,men tror jag hittat den rätta:) Gäller bara att ha pengar till det oxå. Såklart ska man falla för de mest dyra tapeterna,men det löser sig vid nästa löning,har ingen brådska.Men åååh så fint jag kommer få det här hemma:) Hallen är på g att fixas...........köket kommer bli sprillans nytt och fräscht. Lekrummet där nere på g,då ska massa saker ner där från lilla rummet här uppe,som ska fixas och bli MITT rum med plats för symaskin och annat grejs jag pysslar med. Toan ska oxå fixas nån jäkla gång,har ju alla grejjer till det...........men men.


Stortoss är hos farmor en sväng,och hjärtat iväg och skruvar. Lilltoss somnat och jag lullar runt och väntar på mommo som ska inspektera den nya tapeten:)


Jobbet flyter på...........älskar min arbetsplats,och får som tur är stanna där ett tag till:)Hade ej kunnat ha bättre arbetskamrater än vad jag har nu<3


Nehe,kaffe  och en giftpinne på detta......tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards