Alla inlägg under september 2010

Av anne - 30 september 2010 19:18

Det är så pass illa nu..........så jag vill inte ha med NÅGON att göra ett tag framöver. Så nu vet  ni det!!!!!

Ingen ide nån hör av sig..........har inte telen på ändå.

...

Av anne - 30 september 2010 09:08

>Pallar inte med folk överhuvudtaget mer.

Allt är bara lögner och svek i denna  skitvärld.

Avaktiverat FB för ett tag.........Stängt av min telefon för några dagar framöver. Finns ingen anledning,att någon jävel behöver få tag på mig.

Ringt Miranda ledig från dagis.


Jag mår så dåligt,så det kan ej beskrivas med ord. Jag har (o)vanan att tänka alldeles för mycket.......men nu måste jag tänka,hur fan jag ska göra med mitt liv,för jag kan inte ha det såhär mer.........jag kan inte må såhär mer. Allt hänger bara,på en tunn tunn tråd.

Av anne - 29 september 2010 14:22

Jag trivdes ej på den nya bloggen,så jag kommer tillbaka hit nu.

Har jag några "hemligheter" så kan jag lösenordsskydda de inläggen.

Jag har så mycket jag hade behövt skriva av mig om. Men kan ej,blir liv i lådan då......  

Pappan har iaf sagt att jag betyder absolut ingenting. Vilket jag har sååå svårt att ta in pga av vissa saker som hänt de senaste veckorna:(


Min 30 årsdag närmar sig.......ångest. Så gammal känner jag mig då absolut inte. 9okt blir det tårtkalas för släkt och familj......utom min älskade Miranda,hon fick inte komma:( Helgen efter,är det partaj med goda vänner.......ska bli kul,hoppas jag:)




Alltså faaan,jag är nere i en jävla svacka igen.........jag mår fruktansvärt pissigt. Och vissa omständigheter gör det då inte lättare,tvärtom.

Jag är så dum........lättlurad.......

Men men,nu börjar vägen uppåt,ÄNNU en gång.


Lite kaffe på det här...........  

Av anne - 17 september 2010 07:42

       *fniss*

Av anne - 8 september 2010 14:22

        

Av anne - 6 september 2010 02:23

Jag tycker om när du tar på mig..................

Av anne - 4 september 2010 17:12

Skit.

Då verkar det vara som vanligt igen då.

Dessa två veckor som iaf gått (någolunda) bra..........

Slut på fröjden.

Av anne - 3 september 2010 17:44





LURAD!




 

 

 

Denna veckan har vart nice...............  

Ovido - Quiz & Flashcards